poniedziałek, 2 kwietnia 2012

FOLLOW YOUR DREAMS, BABY


Każdy ma jakieś marzenia. Jednak nie każdy jest na tyle odważny i zgodny ze swoją naturą, by je realizować.
Być może wynika to z faktu, że są one zbyt wygórowane? Zbyt duże, jak na nasze umiejętności?
Boimy się, że nie podołamy, jednak... nic bardziej mylnego. 
Dzisiaj jest mnóstwo sposobów na zdobycie doświadczenia, tak niezbędnego w przyszłym zawodzie.
Przykład: chcę zostać dziennikarką, pracować w redakcji, funkcjonować z telefonem i notesem w jednej ręce, a z laptopem w drugiej. Być w ciągłym biegu, mieć dużo zajęć, spraw do załatwienia. To uczy odpowiedzialności i dobrej organizacji, której mnie niestety brakuje.
Robić dużo zdjęć, dokumentować co się da.
Bo wspomnienia są najważniejsze, ale ulotne.
Uwielbiam sporządzać notatki, kocham kupować notesy, mimo że większości z nich nie wykorzystuje haha
Dlatego uważam, że jednym z wielu sposobów zaznajomienia się z pracą w redakcji i wyćwiczenia własnego stylu pisania jest założenie własnego bloga.
Takie też było moje założenie.
Nie mam sprecyzowanej tematyki. Dlatego też nazwałam blog ,,Forever Young Folks", co oznacza, że będę pisać o rzeczach, które są mi bliskie, o współczesnej modzie, zwyczajach i muzyce.
Być może mój blog stanie się popularny, być może bardzo mało ludzi o nim usłyszy.
Jednak najważniejsze jest, abym wytrwała w postanowieniu o regularnym pisaniu.
Bo jak mówią ,,bez pracy, nie ma kołaczy".
Tak więc póki co, próbuję rozgryźć tajemnicę popularności ,,internetowych dzienników" innych blogerek, co jest baardzo inspirujące :)
A strona www.pinspire.pl na którą również zaglądam od niedawna, jest cudowna i na pewno rozwijająca naszą wyobraźnie, wzbogacając ją o nowe, bardzo oryginalne pomysły!
Więc: KEEP FOLLOW YOUR DREAMS
NO MATTER WHAT!

3 komentarze:

  1. Przydatny post. W ogóle mi się tu podoba, więc obserwuję.
    Zapraszam do mnie, może cię coś zainteresuje u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://dagifoto.blogspot.com/2012/04/wrocaw-2011.html Zapraszam : ) świetny blog ! :) obserwujemy? ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twój blog też jest ciekawy :) również zapraszam do obserwowania!

      Usuń