wtorek, 3 kwietnia 2012

HANDMADE

Witajcie!
Dzisiaj oglądając poranny program Dzień Dobry TVN natknęłam się na bardzo ciekawy temat - ręcznie wykonywane torebki. Pomysłodawczynią takiego projektu jest ZUZIA GÓRSKA
Jej torebki mnie po prostu zachwyciły! Wydaje mi się, że nie dorównują one tym, które możemy teraz znaleźć w polskich sieciówkach. Fakt - mają swoją cenę, ale jest ona warta swojej jakości :)
Jakiś czas temu przymierzałam się do kupna takiej torby, która byłaby wykonana specjalnie dla mnie, na zamówienie. Która będzie odzwierciedleniem moich potrzeb i codziennych wymagań (książki, zeszyty, notesy). Aż w końcu dzisiaj znalazłam coś odpowiedniego dla mnie.


Jedna z wielu toreb, która mnie zachwyciła.
Torby można zobaczyć również na blogu Zuzi - szyciejestpiekne.blogspot.com
Wydaje mi się, że na pewno nie będzie to rzecz na chwilę, a na długi, długi czas.
A to zdjęcia które najbardziej mnie zachwyciły - pracownia!




Absolutnie mogłabym urządzić tak swój pokój!
Pracownia jest przepiękna i ma swój klimat.
Tak więc odsyłam was na stronę internetową i zachęcam do skuszenia się na to cudeńko :)

4 komentarze:

  1. Hej . Zapraszam do mnie wyprzedaż ubrań . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie pracownia ma to cos w sobie a i torby mnie zaciekawily to sie ma talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka ;)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń